2011. január 29., szombat

Mike Duó - szeretnéd-e újból élőben hallgatni őket?

Megvolt a szövetségi jelölő gyülés, de nem erről szeretnék írni, hanem arról a rövid beszélgetésről, amiben volt részem ebéd közben.

Volt alkalmam Mike Józseffel elbeszélgetni egy keveset és kiderült, hogy ebben az évben ünnepli a Mike Duó a 20-ik évfordulóját! Amikor ezt mondta, csak arra tudtam bátorítani, hogy ezt meg kell ünnepelni, de nem csupán családi körben, hanem mindazokkal együtt, akik felé szolgáltak és akik értékelték az énekeiket.

Rövid idővel megtérésem után jelent meg az utolsó lemezük, ezért a Mike Duó énekeit inkább csak visszamenőleg ismertem meg, de ettől függetlenül nagyon tetszenek és áldásosak. Soha nem vettem részt egy Mike Duó koncerten vagy konferencián, ahol ők énekeltek, viszont nagyon remélem, hogy ebben az évben lesz ilyen áldásban részem/részünk! Bárcsak indítaná az Úr testvéreinket, hogy vegyék a fáradtságot és ismét örvendeztessenek a szolgálatukkal!

Ti mit szóltok hozzá?
Lehetséges az ifjúsági szövetség fórumán is véleményt nyilvánítani, INNEN

5 megjegyzés:

  1. én nagyon örvendenék egy ilyen koncertnek, ahol ők szolgálnának, s ha tehetem, akkor biztosan részt vennék egy ilyenen. Nagyon jó ötlet!

    VálaszTörlés
  2. Igen!!!!
    Sorba szoktuk hallgatni a ének-zene CD-ket, a legutóbbi kedvenc a KVINT és a KISKÓRUS, de gyakran sorra kerül a Mike duó is. Ma éppen a brassói tinikórust hallgattuk. Egyébként adventben Nyárádszereda központjában, az utcai hangszórókból az "Örvendj világ" c. kazetta énekeit hallgatták a járókelők. Jó érzés volt hallani az ismerős énekeket:). Tehát szívesen meghallgatnám én is újra élőben a Mike Duót.

    VálaszTörlés
  3. ez csak természetes:)
    de jó lesz!

    VálaszTörlés
  4. igeeeen, én is nagyon szeretném! mikor lesz?

    VálaszTörlés
  5. Hát, egyelőre semmi konkrét de ezáltal is azt szeretnénk elősegíteni, hogy konkréttá váljon.

    VálaszTörlés