2011. január 17., hétfő

Az emabisz újabb vezetősége

Az Erdélyi Magyar Baptista Ifjúsági Szövetség megválasztotta vezetőségét a következő két évre.
  1. Gazdasági titkár: Borzási Dávid (Brassó)
  2. Titkár: Szabó Szilárd (meghívott lelkipásztor Csíkszeredába)
  3. Elnök: Deák Zsolt (meghívott lelkipásztor Brassóba)
A választások visszanézhetők innen.

Többen gratuláltak és a legtöbbször elmondtam, hogy ez nem egy győzelem, hanem ez egy szolgálat. Jézus azért jött, hogy szolgáljon és mi, akik az Ő gyermekei vagyunk nem tehetünk másként. Én semmivel sem vagyok több, mint más és tudom, hogy alázatban kell járjak és éljek.

Arról sem feledkeztem meg, hogy az ifjúsági munkában nem három emberre van szükség, hanem mindazokra, akik szeretnék az Urat szolgálni és készek áldozatokat hozni. Elkezdtem egy listát, hogy feljegyezzem mindazok nevét, akik már eddig jelezték, hogy számíthatunk a segítségükre és a továbbiakban is várom ilyen fiatal testvéreim jelzését. Csak egy néhány személyt szeretnék kiemelni, akiknek számíthatunk a támogatására: Győrfi Elek Tóbiást, Józsa Zsoltot és Szűcs Zsolto (plusz az előző elnök: Szabó László). Komoly lelki emberek, akikben hatalmas potenciál van és akik bármikor átvehetik a vezetőség terheit. Együtt szolgálva még tisztább betekintést nyerhetnek az ifjúsági életbe, a munka pedig sokkal hatékonyabban fog működni.

A továbbiakban szeretném a többi teológiai hallgatókat is bevonni az ifjúsági munkába, hiszen ez csak a javukra fog válni a lelkipásztori szolgálatukban, amelyre Istentől kapták az elhívást.

Istennek hála és dicsőség a megtett útért, az eddigi vezetőkért és kívánom, hogy az ifjúsági munkában legyen egy szeretetteljes együttműködés, minden emberi rivalizálástól és ambicióktól mentesen!

Imádkozzatok értünk!

9 megjegyzés:

  1. Igazad van, Zsolt, szolgálatra kaptál elhívást, és ahogy csodálom azt a munkát, amit Isten a megtérésed óta elvégzett az életedben, tudom, hogy ebben az újabb szolgálatban is Ő fog rajtad keresztül munkálkodni. Isten áldjon meg téged és kedves felségedet, adjon sok erőt a munkátokhoz. Végezzétek az Ő dicsőségére és azok javára, akik felé szolgálnotok kell.

    VálaszTörlés
  2. kedves Férjem :) én is csodálni tudom azt, amit Isten végzett eddig az életedben! az, ahogyan megmentett, ahogy szolgálatba állított, ahogy eddig felhasznált... a napokban nagyon sokszor elmélyedtem ezekben a gondolatokban, s csak annyit tudtam tenni, hogy könnyes szemmel hálát adtam Istennek. mert életed előttem arról tesz bizonyságot, hogy Isten végtelen kegyelme és szeretete képes egy elrontott életet teljesen átformálni és használni az Ő dicsőségére. imádkozok, hogy légy áldás és használható szolga kezében! hisz Ő az volt, és Ő a példakép!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Kati, köszönöm szépen.

    Drága feleségem, szeretlek! Hálás vagyok Istennek, hogy megajándékozott veled és örülök annak, hogy együtt szolgálhatunk. Köszönöm a támogatást és az értem mondott imákat. Szeretnék az a férj lenni, akire szükséged van! Az Úr áldjon meg!

    VálaszTörlés
  4. Isten áldjon Zsolt minden egyes szolgálati területeden.... és szivből kivánok sok örömet is a szolgálatodban..... szeretettel Csaba

    VálaszTörlés
  5. Sok erőt és bölcsességet kivánunk a szolgálathoz!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen és kérlek, hogy imádkozzatok értünk!

    VálaszTörlés
  7. az alázat az egyik legfőbb "erényed", ha lehet így mondani. őrizd ezt a kincset nagyon, már amennyire tudatosan lehet ezt tenni:)
    imédkozunk érted, mi zilahiak együtt és családonként is. ha bármiben segíthetünk, szívesen tesszük!

    VálaszTörlés
  8. Imadkozom erted, es ertetek! Hatha osszejon, hogy ezt Evodiaval is tegyem!

    VálaszTörlés
  9. Lassan kialakulnak a jó imaközösségek, csoportok. Hála az Úrnak az imádkozó lelkekért!

    VálaszTörlés