2011. január 20., csütörtök

Miért szolgálok?

A tegnap este ifjúsági alkalom volt nálunk és úgy döntöttem, hogy elkezdünk egy sorozatot, éspedig egy könyv tanulmányozásának a formájában. Mivel az egyik fő célkitűzésünk a missziózás, fiatalok elérése és Krisztushoz vezetése, ezért választottam az Apostolok Cselekedeteit.

Ez a könyv a Krisztus által elkezdett munkának a folytatása és a rendkívüli dolog az, hogy ezentúl embereken keresztül munkálkodik. Mialatt ezeket a gondolatokat osztottam meg az én testvéreimmel, felvetődött bennem a következő kérdés: Miért szolgálok? - azért mert emberek bíztak meg vagy azért, mert Krisztus hívott el, hogy szolgáljak neki? Jézus Krisztus kiragadott bűnös állapotomból, a pusztulás útjáról, megtisztított és azóta is sok-sok türelemmel abban segít, hogy kövessem a példáját… - ez nem elegendő ok, hogy úgy szolgáljak, ahogyan ő azt bemutatta nekünk? Mi lehet ennél nagyobb mozgatórugó a szolgálatban? Az, hogy megválasztottak egy funkcióba; vagy az, hogy férj vagyok; vagy az, hogy meghívott lelkipásztor vagyok és másfél hónapon belül ismét szavazni fog a gyülekezet?! Nem, nem, nem… egyik sem elegendő ok...

Azért szolgálok, mert új életem van és ezt az új életet úgy szeretném élni, ahogyan arra tanít és késztet az én Mesterem. Mekkora kiváltság, hogy végezhetem a megbékélés szolgálatát és az én Uram kezében én is egy eszköz lehetek! Kell ennél nagyobb?

1 megjegyzés:

  1. Szép hivatás lelkipásztornak lenni,végezni a megbékéltetés szolgálatát

    VálaszTörlés