2011. május 12., csütörtök

Kövess engem - a székelyföldi biciklitúra útvonala és előadássorozata

  1. Június 3, péntek: Találkozás 14 órától és indulás 15 órától, Székelykeresztúrról - Udvarhelyig: 25 km – 7-től. Péntek este egy közös ifjúsági alkalom lesz az udvarhelyi gyülekezetben és ott lesz az elszállásolás is.
  2. Június 4, szombat: Indulás Udvarhelyről és érkezés Barótra: 50 km. Szombat este közös istentisztelet lesz Baróton és a városban lesz az elszállásolás.
  3. Június 5, vasárnap: A délelőtti istentiszteletet Bölönben töltjük, ami 10:30 perctől kezdődik, majd ebéd után, indulunk Szentgyőrgyre: 36 km. Szentgyőrgyön részt veszünk a délutáni istentiszteleten, vacsora majd indulás haza. Összesen 130 km.

Hogyan kövessük Jézust?

  1. Indulj el Krisztus követésében! – Győrfi Elek Tóbiás

Kövess engem! Az felkelt és követte őt.” Mt 9:9.

  1. Önfeláldozóan kövesd Krisztust! – Dóczi Tibor

Ha valaki én utánam akar jönni, tagadja meg magát, vegye fel a keresztjét, és kövessen engem.” Mt 16:24-27.

  1. Engedelmesen kövesd Krisztust! – Deák Zsolt

Ha tökéletes akarsz lenni, menj el, add el vagyonodat, oszd szét a szegényeknek, és kincsed lesz a mennyben; aztán jöjj, és kövess engem.” Mt 19:21.

  1. Lelkeket mentve kövesd Krisztust! – Boros Róbert

Jöjjetek utánam és én emberhalászokká teszlek titeket”. Mt 4:19.

Ízelítő:



A jelentkezők listája és a jelentkezési lehetőség megtalálható az ifjúsági weboldalon: www.emabisz.ro

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése